разом до успіху

Заняття з елементами тренінгу "Почуття та емоції" 5-6 класи

21.01.2016 12:13

Почуття та емоції

Мета: формування толерантних стосунків між учнями, покращення психологічного клімату в колективі, розвиток навичок активного слухання, формування навичок самопрезентації, розвиток навичок групової взаємодії.

ХІД

1.     Активізація до роботи

2.      Вправа-дослідження «Емоційний термометр»

Матеріали: плакат із зображенням термометра, вузенькі смужечки стікерів.

-            А зараз за допомогою «Емоційного термометра» ми з вами дослідимо й визначимо температуру стосунків у вашому класі, тобто наскільки комфортно, впевнено й затишно ви почуваєтеся серед своїх однокласників.

Діти знайомляться з позначками на термометрі: «дуже добре», «добре», «буває по-різному», «погано».

Кожен має прикріпити стікер навпроти тієї позначки на термометрі, яка найбільше відповідає емоційному стану (настрою), з яким зазвичай кожен з вас приходить до класу.

Висновок: результати переконують, що є певні труднощі. Адже якщо хоча б одному з вас погано, значить, не все у вас гаразд, є проблеми, які потрібно негайно розв’язати, аби ваш клас став міцним і дружним колективом і кожен почувався потрібним і бажаним у ньому.

3.     Колективний малюнок «Наш клас»

Матеріали: аркуш паперу формату А2, набори маркерів та фломастерів.

Спробуйте зобразити свій клас. Кожен учень має бути зображеним на малюнку.

Обговорення:

— Хто хоче поділиться своїми враженнями від виконання цієї вправи?

— Що сподобалося?

— Чи виникали якісь труднощі?

Примітка: ця вправа має певне діагностичне значення для психолога про стан психологічного клімату в колективі.

 

4.     Вправа «Відшукай свій промінчик»

Погляньте на дошку, ви бачите плакат «Сонечко» з надписами позитивних рис особистості на промінчиках. Ці промінчики символізують найкращі риси людини (доброзичливість, щедрість, чесність...).

Зараз вам потрібно підійти (по черзі) і прикріпити свої стікери біля тієї риси, яка у вас найбільш виражена.

Аналіз результатів роботи (на який промінчик прикріплено найбільше сонечок).

5.     Вправа «Рекламний ролик»

Матеріал: аркуші А4 по кількості груп, маркери, фломастери.

Поділимося на 4 групи. Ваше завдання обрати з попередньої групи будь-якого учасника, але так щоб інші групи не знали якого. Вам потрібно буде прорекламувати його як предмет (будь-який), який би ви хотіли продати. Запам’ятайте, що покупець може купити товар лише тоді, коли його хвалять і говорять про нього лише хороше.

-         Кому не зрозуміло завдання?

Аналіз результатів роботи

6.     Підсумок заняття

 

Назад

Пошук

© 2015 Усі права захищені.