Заняття з елементами тренінгу "Почуття та емоції" 5-6 класи
21.01.2016 12:13Почуття та емоції
Мета: формування толерантних стосунків між учнями, покращення психологічного клімату в колективі, розвиток навичок активного слухання, формування навичок самопрезентації, розвиток навичок групової взаємодії.
ХІД
1. Активізація до роботи
2. Вправа-дослідження «Емоційний термометр»
Матеріали: плакат із зображенням термометра, вузенькі смужечки стікерів.
- А зараз за допомогою «Емоційного термометра» ми з вами дослідимо й визначимо температуру стосунків у вашому класі, тобто наскільки комфортно, впевнено й затишно ви почуваєтеся серед своїх однокласників.
Діти знайомляться з позначками на термометрі: «дуже добре», «добре», «буває по-різному», «погано».
Кожен має прикріпити стікер навпроти тієї позначки на термометрі, яка найбільше відповідає емоційному стану (настрою), з яким зазвичай кожен з вас приходить до класу.
Висновок: результати переконують, що є певні труднощі. Адже якщо хоча б одному з вас погано, значить, не все у вас гаразд, є проблеми, які потрібно негайно розв’язати, аби ваш клас став міцним і дружним колективом і кожен почувався потрібним і бажаним у ньому.
3. Колективний малюнок «Наш клас»
Матеріали: аркуш паперу формату А2, набори маркерів та фломастерів.
Спробуйте зобразити свій клас. Кожен учень має бути зображеним на малюнку.
Обговорення:
— Хто хоче поділиться своїми враженнями від виконання цієї вправи?
— Що сподобалося?
— Чи виникали якісь труднощі?
Примітка: ця вправа має певне діагностичне значення для психолога про стан психологічного клімату в колективі.
4. Вправа «Відшукай свій промінчик»
Погляньте на дошку, ви бачите плакат «Сонечко» з надписами позитивних рис особистості на промінчиках. Ці промінчики символізують найкращі риси людини (доброзичливість, щедрість, чесність...).
Зараз вам потрібно підійти (по черзі) і прикріпити свої стікери біля тієї риси, яка у вас найбільш виражена.
Аналіз результатів роботи (на який промінчик прикріплено найбільше сонечок).
5. Вправа «Рекламний ролик»
Матеріал: аркуші А4 по кількості груп, маркери, фломастери.
Поділимося на 4 групи. Ваше завдання обрати з попередньої групи будь-якого учасника, але так щоб інші групи не знали якого. Вам потрібно буде прорекламувати його як предмет (будь-який), який би ви хотіли продати. Запам’ятайте, що покупець може купити товар лише тоді, коли його хвалять і говорять про нього лише хороше.
- Кому не зрозуміло завдання?
Аналіз результатів роботи
6. Підсумок заняття
———
Назад